God kväll

Postat av: Joel

Hej Sofia :)



Jag är på väldigt stor behov av ny design. Svårt och hitta designer som gör designer alltså gratis , jag vet nu inte om du gör designer gratis . Men vi får hoppas det , så om du nu har tid och göra det gratis , så skulle jag vara väldigt tacksam om du addade mig på msn (Står i epost-adress). Och sedan kanske snacka om det :) Bara om du har tålamod och tid och såklart.. VILL :) Kram!

2009-11-22 @ 21:54:18
URL: http://blueperry.blogg.se/
Postat av: Joel

Hej igen :) Väldigt tacksam att du kan fixa. Men jag förstår tyvärr ingenting med Mail och grejer , aldrig mailat till någon förut. Är väldigt otekniskt kan man säga , så skulle det kunna vara ok om vi snackade om msn istället :)? Skulle vart sådär lättare , min msn står på E-post grejen . Kan skriva upp det här också , om du vill ; [email protected] :)



tack <3

2009-11-23 @ 16:19:31
URL: http://blueperry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: