Nyvaken

Postat av: Neda

hej :D det ska stå om mig grejen det ska stå så här

hej du har besökt min blogg neda heter jag är 12 år gammal jag bor i lilla härnösand jaag gillar att vara med mina vänner , rita lyssna på musik m.m här i min blogg skriver jag om min vardag och massa annat hoppas att ni tycker att min blogg är bra kontakta mig [email protected] kramar \ Neda

2009-11-03 @ 16:29:57
URL: http://nedashe.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Sofia!



Du skrev till mig för ett tag sedan och undrade vad som krävs för att jobba på reklambyrå. Du kommer inte kunna komma in i branschen som lärling, det är alldeles för stor prestige och konkurrens på reklambyråer (iallafall de stora byråerna). Det finns massor du måste lära dig om typografi och grafisk form för att du ska kunna få jobb. Dessutom bör du åtminstone läsa grundläggande marknadsföring. Det finns flera vägar att gå beroende på vad du är mest intresserad av. Du bör söka dig till ett högskoleprogram (på minst tre år om du vill bli tagen på allvar) inom, webb och interakiva medier, grafisk design eller medie- och kommunikationsvetenskap.



Ledsen om jag gör dig besviken nu, men det finns ingen genväg i den här branschen ...



Ha det bra! Kram/Sara

2009-11-03 @ 18:25:15
URL: http://www.garald.se
Postat av: karin

ja vi är la för söta ;) du ska me på fredag darling!

2009-11-04 @ 00:13:06
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: